Dear diary

I två dagar har jag bott på min balkong, i en hög av kuddar och filtar. Med näsan i en bok (Fördjupade studier i katastroffysik av Marisha Pessl) och benen i solen.
Igår kväll kom Limpan över och vi kollade på Miss Marple och sedan kollade vi en otroligt dålig filmatisering av Jane Eyre till halv tre på natten. Jag briljerade även med mina datakunskaper och fixade snes på hennes minidator. Idag kväll gick jag ner på stan och tog en uteserveringsöl med Limpan och Mackan. Det var guld.
Jag har köpt en ny mobil som är fantastisk. Näst efter onödiga prydnadspryttlar är teknikpryttlar den bästa sortens pryttlar.
Jag har haft en välbehövlig minisemester i min egen lägenhet, och imorgon jobbar jag igen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Benjamin Buttons otroliga liv och äta kvällsmat (för det får man göra klockan tjugotre om man jobbar natt).


Jag misslyckades med att fota mig själv i spegeln, men bestämde mig för att det inte var misslyckat utan artsy

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se