Trettondags

En av fördelarna med att jobba som arbetsterapeut, jämfört med något annat vårdyrke, är att man jobbar kontorstid. Det betyder att man alltid är ledig röda dagar.

Jag firade min ledighet med att hänga med bästa Evelina. Vi har inte hängt på evigheters evighet för livet och så krockar och hela tiden. Hurtbullar som vi tydligen är gick vi på Power, en timmes asabasa jobbigt styrketräningpass på gymmet, igårkväll. Sen hem till mig och drack rödvin och bara hängde. Vi sov hos mig och sen idag åkte vi hem till Ewe som är mamma till min bästa bakelse William. Han är snart 1 år gammal och vandrar omkring och gör bus mest. Vi åkte i snöstormen till IKEA och krubbade. Nu är jag tillbaka hemma och tänker ta en tupplur för att sedan fortsätta dagen med att göra ingenting. Det är livet.

wille

2 kommentarer:

Biståndshandläggaren sa...

åhh du är bästa ankan!! vad mysigt vi hade det..

A. sa...

Ja verkligen! Det måste vi göra om snart!

Bloggtoppen.se