" I'm thinking of getting a Tercel. Yeah, that's a Toyota "

Hela gårdagen spenderades framför tvn med enorma mängder snacks. Chips, dip och lösgodis. Framåt kvällen hade jag fruktansvärt ont i magen. Nästa helg kommer jag dock ha förträngt ondskan i magen och snacksa lika mycket igen. För jag är smart.
Jag uppdaterade mig på Lost. Tv-serien som bara blir mer förvirrande ju mer man ser, men som tyvärr är alldeles för spännande för att sluta följa. På kvällen gick Tio orsaker att hata dig, vår generations kanske underbaraste highschool-film!

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Åh vad jag känner att min kväll kommer att se ut precis sådär, Mmm!

evelina sa...

det är härligt med snask!! jag tycker dom är så snygga i den filmen också. typisk snaskfilm faktiskt..

A. sa...

Rebecca: Det är nog ett av de bästa sätten att spendera en kväll!

evelina: Härligt är det! Ja iallafall Heath Ledger och Julia Stiles på bilden :)

Bloggtoppen.se