Fortsättning

Jag har börjat jobba och typ dött av trötthet varje kväll. Inte för att det egentligen är ett jobbigt jobb, utan för att det är så mycket nytt som ska tas in. Och så har jag haft så lite tid att springa. Och om jag inte rör på mig blir jag väldigt trött också. Men nu är det midsommar helg, och blogg skall uppdateras. Jag har tömt min kamera på en mängd foton som ska upp.

Georg bor utanför Eskilstuna hos sina parentlar ett tag nu. För att jobba och övningsköra. Det typ suger. Men vi har setts varje helg ändå. Förrförra hos mina föräldrar och förra i Stockholm. Nu är han äntligen hemma och inget kan vara bättre. Katterna har typ saknat ihjäl sig efter honom, säkert lika mycket som jag, särskilt Morris.

mys

2 kommentarer:

EVELINA sa...

gillar bloguppdatering!

A. sa...

Det känns som det är på tiden :)

Bloggtoppen.se