Gå vidare

Imorgon är sista dagen för den här praktikperioden. Det känns tråkigt att lämna alla fina patienter och arbetskamrater bakom mig, för jag har verkligen trivts otroligt bra. Min praktik har varit inom psykiatrin och där jobbar man med patienterna väldigt länge, år, ibland decennier, så på sju veckor hinner man inte göra allt man vill. Jag känner att jag har lärt mig väldigt mycket och skulle gärna jobba inom psykiatrin när jag är klar (även om jag tar vilket jobb som helst).

Jag hoppas innerligt att jag får lika bra praktikplats och lika bra handledare på måndag när jag börjar inom neurologin.

3 kommentarer:

evelina sa...

jag håller tummarna!

Ida Gerdemark sa...

Hej Anna! Jag hittade till din blogg av en slump, och tvekade ett tag på om det verkligen var du. Vilken fin liten berättelse du har om "Anna som Anarki"! / Ida

A. sa...

Va kul att du hittade hit! Internet är bra litet ibland :)

Bloggtoppen.se