Fredagsbilder

nabbudden1

Det var ganska ruskigt ute på förmiddagen, 10.30, då jag gick upp.

nabbudden2

Frukost.

nabbudden3

Sen kom rörmokaren och Biffen gömde sig under en stol..

nabbudden4

Jag jobbade med uppsatsen och Georg la patiens i några timmar. Sen åkte vi in till Eskilstuna där Georg gick till doktorn och jag gick på stan. Jag hittade klänning, kofta och strumpbyxor på hm-rea.

nabbudden5

Sen köpte vi hem mat från Spicy Hot. Jag har på fullaste allvar drömt och fantiserat om mat från Spicy Hot sen jag flyttade från Eskilstuna. Eller egentligen inte mat i allmänhet från Spicy Hot utan 28 utan svamp, eftersom det är det enda jag testat på menyn. Jag behöver inte testa något annat för det är fullkomlig fulländning.

På kvällen bastade vi och drack öl och hade det allmänt mysigt.

Ikväll är det 25års fest för Georgs kusin Jonas.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Jag måste säga att frukostbilder är bland det finaste som finns.

Rebecca sa...

Mysigt! Låter som en himla bra fredag!

A. sa...

Åsa: Det tycker jag med! Det är något vackert med enkelheten hos en frukost. Kompositionen..
Rebecca: Det var det! En sån där dag då man laddar inför kommande jobbiga dagar.

Bloggtoppen.se