Dear diary,

Jag har köpt en ny dator. En stationär som jag ska kunna spela dataspel på. För så nördig är jag. Det innebär att jag får fortsätta lite med den här antikonsumtions grejen. Jag ska försöka att inte köpa några nya kläder, undantaget tjocka strumpbyxor och möjligtvis ett par byxor om jag hittar några perfekta. Jag lider inte direkt brist på kläder så det ska nog gå bra. Tyvärr så glömde jag räkna in träningskort i min budget, så vi får se hur det blir med det. Nu kommer jag ha så mycket att göra några dagar så jag hinner nog inte oroa mig över det.
Imorgon åker jag till Örebro för att ha introduktion inför VFU period 1, som jag ska spendera på psykiatrin i Uppsala. Det ska bli riktigt kul att börja igen efter en ganska lat sommar. På onsdag börjar allvaret!
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa fjärde boken om Stephen Kings revolverman. Jag och Georg har lyssnat på bokserien som ljudbok på bibliotekets hemsida. Tyvärr finns inte nästa bok på internet, så vi ska läsa den högt för varandra. Vilket iochförsig är ännu mysigare..

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se