Nu inför jag Valborg i augusti

Idag, eller imorgon, lördag ivilketfall, ska jag och Georg paddla kanot. Vi gjorde det förra året och jag tycker att det är så kul. Georg gick med på att paddla i år igen efter lite övertalning och hundögon. Iallafall så tänkte jag ta med min lilla kamera på kanotturen, så jag rotade fram den. Och så hittar jag bilder från valborg på den! Jag kunde inte ladda ur bilderna då för sladden var nerpackad någonstans inför flytten. Men nu, mer en tre månader senare, har jag laddat ur den!


Dagen började med champange frukost/lunch eller något i botaniska. Jenny och Jonas.


Tomas, och folkmusiker.


Jenny


Kungsängslilja


Egil och Fredrik


Typ världens sötaste, med fluga.




Sen letade jag reda folket från enköping vid ekonomikum.


Anna, den där


Andreas och Limpan



Någon hade med sig 'löjliga familjen' som vi spelade. Sjukt kul!


Stephan kom och satte sig vid oss



Sen gick vi till lilla huset och satte oss utanför och väntade på att Georg skulle köpa pizza.


Vi var tydligen förbi en sväng hos Rebeckas systrar och hälsade på Vita katten. Tjock och söt!


En bild från en fest på studentgatan, en gata som såg krigsdrabbad ut vid den här tiden på kvällen, ungefär elva.


En kille som Fredrik kände. Han drack whiskey ur flaskan och vi skulle gå på en fest i en korridor som han var på. Det fanns ingen fest. Bara han med whiskeyflaskan.



Vi hängde i den korridoren ett litet slag innan vi vågade gå hem till Stephan för att sova. Jag hade velat sova ganska länge vid det här laget, men vi trodde att Stephan hade dambesök och ville inte störa..

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se