For me?

Idag fyller jag år. Det betyder att jag är tjugofyra år gammal och att jag och Georg har varit tillsammans i fyra år. Det är inte fy skam. Ingen egentlig åldersångest, även om man ibland kan säga att usch så gammal jag börjar bli. Jag gillar för det mesta mitt liv och känner att jag är påväg åt rätt håll. Jag varken längtar tillbaka till tidigare bravader eller har brått fram till nya äventyr. Jag gillar Nu och Här väldigt mycket..

Jag skulle haft kalas hos mina föräldrar igår, men det blev tyvärr inställt för mamma blev sjuk. Men jag har fått lite presenter iallafall! Georg ville ge mig biljetter till världens bästa Eddie Izzard, men det var slutsålt i Stockholm, så jag ska få “dinner and a movie” några gånger istället. Av Limpan och Eve fick jag:

present1present2Ett rosettdiadem, rosettclips som man sätter på skorna och vantar med rosetter på! Så himla fina saker!

Eftersom kalaset blev inställt så bjöd vi hem Georgs föräldrar på lunch istället. Jag fick presenter av dem också!

present3 present4 present5Stor Anna hittade tavlan med katterna i en container och tänkte direkt på mig och Georg. Den passar verkligen in i vårat hem! Georg gillar saker som är mörka och jag gillar allmänt bisarra udda saker, och tavlan är verkligen både och. Jag fick också minikakformar, en mobildekoration och ett jättehäftigt dekorationsfat.

Av mina föräldrar fick jag en cykel redan i september för att jag verkligen behövde den redan då eftersom min cykel gick sönder hela tiden.

3 kommentarer:

evelina sa...

grattis igen!!

Rebecca sa...

Åh, grattis i efterskott fina Anna!
Vad fina saker du fick, Kram!

A. sa...

Tack tack!!

Bloggtoppen.se