2010; Gott nytt år!

Jag känner på mig att nästa år kommer att bli bra. Jag kommer att (ta i trä) bli klar med utbildningen, få min examen och förhoppningsvis hitta ett sjysst jobb. Nyårslöften är jobbiga, men jag ska försöka forsätta ta vara på det jag har, njuta av de små sakerna i livet och inte noja över saker jag inte kan kontrollera.

Sen är det en annan häftig sak med 2010.. Evelinas do date är imorgon, första januari!  Vilket betyder kulan kommer sluta vara kula och istället bli en liten person. Som jag kommer vara +moster till! Den kanske inte kommer imorgon (eller vad vet jag den kanske är påväg i skrivande stund) men snart iallafall!

Nu ska jag bege mig ut på någonslags baluns. Inte säker på vilken slags riktigt än. (Men först ska jag försöka fixa Stephans avlopp, för det är sånt som man gör uppklädd i nyårsstassen! )

12345

3 kommentarer:

evelina sa...

Du är jättefin och bildspelet är väldigt nyårsfestligt!
Hoppas du hade ett bra nyår :) Men det verkar inte vara någon 10-01-01 bebis i min mage inte, den vill vänta lite tror jag bestämt

evelina sa...

Jag har inte hört ett knyst från dig sen nyårsafton, och ingen blog-uppdatering heller.. Om det inte vore för att Lina skvallrat att du lever hade jag varit orolig. What are you up to?

A. sa...

Detsamma! Telefonen är annars ett utmärkt kommunikationsmedel om man vill veta vad någon har för sig!

Bloggtoppen.se