Bara ludd mellan öronen


Idag har inte varit någon bra dag. Har bara mått dåligt, haft ont i huvudet och själen. Så ont i huvudet att jag gick hem från dagens föreläsning. Hemma tog jag av mig glasögonen, då gick huvudvärken över. Sen satte jag på dem igen, då kom den tillbaka. Så jag tog mig ner på stan och hämtade mina nya fina. Sen dess har dagen varit lite bättre. Hon hos optikern log och utbrast "åh, va fin du är i dem!" när jag satte på mig dem. Och jag har sett, typ bra, och inte haft ont i huvudet sen dess. Så jag firade med att gå in på hm och köpa en leopardmönstrad luddig basker. Och sen ett tvåpack semla när jag handlade mat. Varav en jag har ätit upp, och en ska ätas imorgon, om inte själavärken stannar kvar, för då äter jag den ikväll som tröst.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Själavärk är kanske lite svårare att råda bot på än huvudvärk, men semlor är ju i alla fall en fin kuckelimuckmedicin. Hoppas det blir bättre snart. Du är så himla söt i dina glasögon :) stor kram

Bloggtoppen.se