The importance of imagination

Som en del av min födelsedagspresent så gick jag och Georg på matiné i söndags. Vi såg The Imaginarium of Doctor Parnassus . Fastän jag måste säga att den var ganska rörig och skådespeleriet inte var det mest fantastiska så tyckte jag väldigt mycket om den. Otroligt trevlig att vila ögonen på med kostymerna, teaterkulisserna och vackra Lily Cole. Och jag skulle vilja bo i en sån vagn som de hade. Jag kan absolut rekommendera den och jag kommer med största sannolikhet att se om den när den kommer på dvd.









3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag tyckte också att den var rätt bra den filmen... Ser även fram emot Alice i underlandet på Bio =)

A. sa...

Det gör jag med! :)
Men du kommer ju vara typ höggravid när den kommer. Blire inte jobbigt att gå på bio då?

Jenny sa...

kanske att det blir lite jobbigt, men jag vill se den, helst i 3D också! Jag tror att den har premiär 1/3 så då har jag ju ändå (kanske) 14 dagar till godo.

Bloggtoppen.se