Herr Monster

Jag gick på promenad idag igen. Den här gången med min kompis Kameran. Det finns så mycket spännande att upptäcka i Örebro, eller i alla städer egentligen, och det gäller att passa på nu innan jag flyttar. En av de mer mystiska upptäckterna jag gjorde var det här huset. Mitt bland alla fabriker ligger en herrgård, bakom stängsel och taggtråd. Min fantasi skenar och jag tänker att därinne bor någon slags monster, som avlats fram i ett fantastiskt men etiskt oförsvarbart experiment, som the government nu försöker dölja! (Ja, jag kollar på alldeles för mycket X-files)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är ju vickevakt och har gått absurda mängder den senaste veckan.. först en morgonpromenad på 1,15h, eller den kortare på 1h om jag ska till jobbet. sedan en lunchpromenad på ca 40min. sedan eftermiddagspromenad på ca.40 minuter. plus att jag gått och jäktat en massa på jobbet den senaste tiden. har fått nån slags muskelinflamationsgrej i foten, den gör ont när jag går.. sa jag att jag går upp 05:30 om mornarna för att hinna med en promenix innan jobbet? haha. men det är härligt och bara över en kort period

Bloggtoppen.se