http://svtplay.se/

Jag tycker att svt-play är bästa uppfinningen sen, typ, ehm, jaja det är en bra uppfinning. Igår gick till exempel Krig och fred, som jag hade planerat att se. Men jag kan tydligen inte följa tv-tider, vilket egentligen är bra, för man borde ju inte planera sitt liv efter tvn. Så jag missade första avsnittet. Men inga tårar behöver spillas, för den finns på svt-play! HUR BRA ÄR INTE DET! Och sen finns ju alltid Vetenskapens värld, Antikrundan och alla andra grymt bra svt program. Och man behöver inte få dåligt samvete som man kanske får om man laddar ner, eftersom det är betalat och klart genom tv-licensen (förutsatt att man betalar den förstås) . Yeah! Kanal 5 och Tv3 och sådär har ju också play-fuktioner, men enligt min åsikt inte lika bra program + reklam..

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se