A kitchen of my own

Det här är köket i min alldeles egna lägenhet som jag flyttar in i på måndag. Det är ungefär finast i hela världen. Där ska jag laga så god mat och söta bakverk. Grytor, muffins, lasange och tårtor. Det nästan finaste i köket ser man inte. Om man öppnar ett skåp så är det sånna där glasbyttor med handtag som man kan ha mjöl och socker och sånt i! Jag vill flytta NU!


Det här är två bilder från undermappen inredning i inpirationsmappen. Ungefär så, ljust och fint med en växt i fönstret, vill jag ha det. Och att ha någon inspirerande text skriven på väggen som på översta bilden vore väldigt fint. (jag kan tyvärr inte minnas vart jag hittade bilderna)



2 kommentarer:

Rebecca sa...

Den nedersta har jag i min "inredningsinspirationsmapp" också! :)

A. sa...

Det är en väldigt inspirerande bild! :)

Bloggtoppen.se