Mine is the sunlight, mine is the morning

Jag är väldigt seg på morgonen. Den är inte min grej. Så jag förbereder allt jag kan för att den ska gå så ostört som möjligt.


Jag hänger alltid fram mina kläder dagen innan. På en galge i hallen.


Frukosten har jag också förberett så mycket som det som går. Hällt upp müsli så det bara är att hälla på fil. Lagt fram dagens te, här blåbär. Sen sätter jag på vattenkokaren medan jag borstar tänderna.


Sen borstar jag, tvättar mig, "fixar" håret och sånt.


Sist kläderna, som jag klär på mig i hallen för att inte störa Georg som med största sannolikhet fortfarande sover.

Sen äter jag frukosten framför datorn där jag sitter kvar till det är dags att bege sig.

2 kommentarer:

evelina sa...

mina morgonrutiner: yeeees natten är över!! ett stort partaj

A. sa...

Just nu när du inte kan sova eller alltid? Önskar mina mornar var partaj..

Bloggtoppen.se