Fields of Gold



I lördags fick jag celebert besök från Arlöv. Evelina och jag drack mjölkdrinkar hela eftermiddagen och hade musikduell med grannen. Han spelade Öppna din dörr på hög volym och utropade "fyfan va bra" och "det är ju så man ryser". Vi kontrade med Pina Colada-låten. Men jag är rädd att han inte ens märkte av våra ansträngningar. Vi hann även med att hänga en stund i Rothoffs på kvällen och sedan hem och sova. Igår liftade vi med Evelina till mina föräldrar och fick en skön söndag på landet.

Jag tycker att Evelina ska flytta tillbaka till min del av landet snarast!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att alla som har en mysig tvåa eller trea med hyra på mindre än 5000 i månaden skulle kunna tala om det för evelina så kommer hon omeldebums till annas del av sverige. eller i alla fall till årskiftet

Anonym sa...

glömde säga att lägenheten ska finnas i UPPSALA! :)

A. sa...

Hos Graflunds (som jag bodde hos) kan du kanske få en tvåa eller trea i Gottsunda.. De har inget kösystem utan det är först till kvarn. Men du kanske inte vill bo i Gottsunda? Inte alla som vill det. Personligen så tycket jag att det är ett av de bästa ställena. <3

Anonym sa...

nej gottasunda är faktiskt det enda jag plockar bort. gottsunda i uppsala och puddleungsgatan i västerås. jag vill kunna vara ute och jogga olika tider på dygnet utan att vara rädd. dessutom vill jag försöka bo i stan.
elina bodde nyss i gottsunda och hon tyckte att stämningen hade blivit hemsk då hon flyttade, bara polisbilar och ingen som gick ute längre. jag ryser när jag tänker på att du tog dig hem på fyllan ensam ibland! darling darling

Bloggtoppen.se