Idag har jag:

- Tvättat. Och blivit sur på grannen som lämnat tvätt i maskinen, i tumlaren och på golvet. Dålig stil, det är ju min tid!
- Fått ett sött halsband på posten som jag köpt av den här duktiga tjejen. Ett miniatyrmunspel (som går att spela på) som halsband!
- Klippt mig. Det blev fint, men för kort, mitt barr! Äsch, det kostade ju bara en hundring.
- Hämtat piller på Apoteket.
- Lånat kursböcker på biblioteket. Ena tjocka där det står om saker som t.ex. blodomlopp och där bilderna är genomskärningar av t.ex. njurarna. Tungt.
- Köpt två dataspel på rea för nittioåtta spänn.
- Upptäckt att jag fått en fjärde cykel stulen för mig, jajustdeja.

Nu ska vi kolla på Det, nivet Stephen Kings läskiga clown. Jag har aldrig sett hela för sist, när jag var sisådär femton, blev jag för rädd och stängde av.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se