SMB3, eldprov och kneg

Det har blivit lite tomt här de senaste dagarna. Jag har befunnit mig i Uppsala och hittat på trevligheter med några av världens bästa folk. Uppsala i mitt hjärta.. Förutom öldrickande och fikande så spelande vi en väldig massa Super Mario 3. Old school spelen är lätt roligast! I vilket fall så har jag nu blivit besatt av iden om att få en snes emulator att fungera på min minidator. Det problematiska är att datorn har ett linuxbaserat special OS. Så nu står jag inför eldprovet att bevisa hur hajk jag egentligen är på datorer.

Inatt ska jag jobba. De ringde tre gånger på en halvtimme och erbjöd mig olika pass. Tillslut tackade jag ja till att jobba 21-07. Egentligen borde jag packa/planera/vila för på lördag åker jag till Riga! Men men, vad gör man inte för lite slantar.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se