Nana nana nana nana Batman

Jag har varit och sett The Dark Knight. Jag gillar superhjältar och superhjältefilmer (inte alla dock, vill jag klargöra). Det här var ingen typisk sådan, men bra var den! Jokern var riktigt äckelläskig och storyn hade några oväntade vändningar. Tyvärr måste jag se om den för att kunna ge ärlig kritik då jag lider av akutkissnödighetpåbio-syndromet vilket denna gång orsakade en del förvirring då filmen var väldigt "snabb".

För övrigt så har jag spenderat dagen med att städa lägenheten. Något som skjutits upp alltför länge. Jag har även kokat ihop en stor gryta på potäter, morötter, linser, kikärter och kokosmjölk. Grymt gott blev det och mycket rester finns kvar. Nu ska jag ta en lång dusch och sedan sova!



En bild på mina bröst, men framför allt på mitt favoritsmycke. En Batman-berlock som jag fick av världens sötaste Evelina och Lina för många jular sedan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också en sådan klänning! åhlensrea? :)
/limpan

A. sa...

JA! Men den gick sönder efter några timmar. Ena axelbandet lossnade så jag var tvungen att göra om den till en halterneck. Men söt är den iallafall.

Bloggtoppen.se