Från stad till stad

Idag har jag försökt köpa julklappar. Det kommer bli mycket pyssel. Det blir både billigare och roligare så. Men jag absolut hatar att gå i butiker den här tiden på året. Folk hetsar fram och köerna är enorma. Det är typer som trängs i butikerna bara för att stå och babbla, för att det är så satans kallt att stå utanför och babbla. Nej det var väldigt okul. Men jag köpte en present till mig också som tröst. En gigantisk tekopp från Indiska. Det är inte många koppförsäljare som fattat det här med att te ska serveras i jumbo-muggar, men Indiska hänger med. Koppen har samma fina blåa färg som mitt porslin också.

Darn it, jag kom just på att jag just satte i mig en enorm kopp svart te! De får jag inte göra efter klockan sex, eftersom jag sover så uselt, Det är ju meningen att jag ska dricka min Kvällsro. Jaja.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska till Stockholm nästa vecka och handla julklappar. Det kommer bli...stressigt. Ynk

A. sa...

Oh stackare! Där är det inte nådig julrush!

Bloggtoppen.se