You can't have to much fun?

Idag har vi haft födelsedagskalas för Georg. Hans föräldrar, bror, morfar och farmor har varit här och jag har ätit stora mängder marsipantårta med blåbärssylt i. Georg fick en pojkparfym av mig i present eftersom jag fick en parfym av honom.
Ikväll är det Pierres 25 års fest. Vi ska först bowla! Något som jag sorgligt usel på, men som trots det ska bli galet kul. Jag har inte bowlat sen gymnasiet. Sen är det festligheter för Pierre. Innan bowlingen ska vi hinna titta förbi på en inflyttningsfest hos en av Georgs klasskamrater. Busy busy.

Jag har på mig en av klänningarna från paketet jag hämtade ut. Känner mig väldigt vän.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin klänning!

Anonym sa...

Hej!
Titta in på min blogg och vinn ett stort paket med modetidningar!

Kram

A. sa...

Linnea: Tack!
En bitter blondin: Nej tack till tävlingen, men titta in på bloggen kan jag ju göra.

Anonym sa...

asså nu får jag värsta avund-attacken. vilken fantastisk klänning! och den passar dej ju perfekt. superfint!

A. sa...

Tack! Tänk vad man kan hitta på Asos rea!

Anonym sa...

dunder söt klänning!

Bloggtoppen.se