Myror

Idag har jag gått runt i Örebros butiker för att kolla julklapps utbudet. Rekognoserat för eventuella köp. Jag passade också på att gå in på myrorna och röda korset. Där hittade jag en kjol, en basker, en jättesjal och en del julpynt, som jag försökt piffa upp mitt ack så tråkiga studentrum med. Det är kallt nuförtiden. Och jag hade ballerina skor på mig hela dagen. Mina fötter var isklumpar när jag kom hem.
<-- i Myrornas provhytt (hmm det låter ju som att myrorna har ett eget provrum, alltså insekterna myrorna) i kjolen jag köpte

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin kjol! men från och med nu förbjuder jag dig att gå ballerinaskor! du kommer ju bli sjuuuuuuuuk

A. sa...

Tack! Nä jag lovar, jag visste att det var dumt en minut efter att jag gått utanför dörren, men var för envis för att vända..

Bloggtoppen.se