Barcelona del 2

b016

Efter Sagrada Familia åt vi tapas och drack öl igen. Mmmm.

b017 b018 b019 b020 b021 

Vi mötte upp Georg kompis och Annas gamla svenskaelev Frej. Han har bott i Barcelona i några år. Vi gick till en stor secondhand affär och sen tog han oss till en mexikansk bar där vi drack mer öl och hängde ett tag.

b022

Han bor mitt i stan vid det här mysiga lilla torget.

b023 b024

Anders och Anna ville gå till en till katedral, som de hade läst om i en bok. Den var aningens mer katedralig än Sagrada familia.

b025

Ner till stranden, där Zip hittade vänner.

b026 b027

Frej tog oss till ett Tapasställe igen på kvällen. Men alltså det är sjukt gott! Så himla bra matkoncept med massa små rätter som man umgås runt. Vi åt tapas nästa varje måltid tror jag!

Fortsättning följer…

2 kommentarer:

Rebecca sa...

MEN VAD SJUKT! Känner du Frej??!! Världen är så himla liten!

A. sa...

Ja! Jag har bara träffat honom några gånger för han flyttade till Barcelona när jag flyttade till Eskilstuna. Men han är en god vän till min pojkvän! Känner du honom??

Bloggtoppen.se