---

Idag vaknade jag och tänkte att åh va skönt att uppsaten är inlämnad, men sen började jag direkt med nästa kurs. Bäst att få det överstökat. Bara fyra veckor kvar tills jag slipper plugga och faktiskt får göra något av det jag kan! Sen har jag cyklat till medicinbiblioteket för att låna kurslitteratur, och på vägen hem köpt vattninga jordgubbar, men ändock jordgubbar. Nyss spungit fyra kilometer, med intervaller. Attsingens va slitigt, känns i hela kroppen inte bara i benen. Nu vet jag inte vad. Inte vad.

bild

4 kommentarer:

Lina sa...

Hej!
Hittade en blogg som kändes väldigt Anna av en slump, något du följer?
http://polichinelle.webblogg.se/index.html

A. sa...

Nej den har jag inte stött på förut, men det var en väldigt söt blogg!

EVELINA sa...

gick också in och tittade, gud vad lik din blogg egentligen! rent innehållsmässigt. men sen en annan sak; killen hon är tillsammans med är en kille som gick i min klass i fjärdhundraskolan. björn falk. liten värld.

A. sa...

Men ja det är ju han! Jag tror till och med att jag pratat med honom på någon fest för hundra år sen. Liten värld!

Bloggtoppen.se