De små fåklarna

Efter några dagar på landet är jag hemma igen. Det är väldigt avslappnande och skönt att vara i föräldrahemmet, men min fina lägenhet med Georg och katter slår allt.

frukost

Hemma hos min egen frukostmüsli tänkte jag. Men så har han gått och köp en müsli med torkad frukt och annat obehagligt i, så nu mår jag lite illa. Brickan spanade jag in på IKEA för länge sen, men så rationaliserade jag bort den genom att tänka “49 spänn, huva mig för en bricka, sånna har jag ju redan flera”! Det ångrade jag, och sen dess har den varit slut i Uppsala. Men nu när jag var på IKEA senast så fanns den, och det är klart man inte ska rationalisera bort de små fåklarna..

2 kommentarer:

EVELINA sa...

mm han kan ju inte bara köpa hem fel müsli heller! ojoj..

A. sa...

Nej det är ju hemskt! Rubbar hela min existens ;)
Men eftersom han är världen bästa så gick han och köpte min müsli sen..

Bloggtoppen.se