Hjärta <3

Jag sitter i det finaste barndomshemmet. Mamma fyllde år igår så vi har firat henne. Dagen var helt underbar. Mamma är en sån där som överöser en med god mat. Bara att tacka och ta emot. Jag har klappat mina kissemissekatter Miisan och Movitz. Jag har gjort jordgubbstårta och grillat och så. Jag har plockat mängder av hallon för det finns så många så de faller av buskarna annars. De ska frysas in och göras smoothies av. Vi har även spelat kubb. Eskilstuna, jag Georg och morbror Kalle, mot Enköping, mamma, pappa och bror. Vi vann med två ett. Inte tack vare mig dock, som bara lyckades få ner tre kubbar på tre matcher. Kubb är inte min tekopp, men det va kul!

Nu sitter jag här med ondska i magen. Kunde inte sova pga den (och pga att jag och Georg delar på en nittio säng). Men jag får skylla mig själv som äter för mycket tårta. Jag glömde kameran, vilket jag är ilsk på mig själv för, här är det finaste stället att fota. Så jag bjuder på en mysig bild från i julas istället.


2 kommentarer:

JK, sa...

torstuna the place to go home to.. :)

A. sa...

Sanning!

Bloggtoppen.se