Just nu sitter jag i en soffa hemma hos Georgs föräldrar med min lilla dator i knät. Den är lätt som en bok så man kan ha med den överallt. Nu har jag även hittat åäö som var väl gömda på tangentbordet! Livet är jäklarns gott just nu. Vi har fikat, badat och solat. Georgs mamma Anna (hon också) satte just ett glas skumpa i min hand. Jag anar att det vankas god mat snart. Det enda som fattas är Biffen, husets katt, som jag hemskt gärna vill klappa på.

I fredags hade Jonas examensfest. Lite bilder kommer här.



Vi grillade, aubergine. Det va fint.



Ellinor, Magnus och Jonas. Det var sistnämda som fick muffins av mig.



Eli! Henne har jag träffat en gång förr, då var hon dock mest intresserad av att bita på saker. Nu poserade hon gärna.



Elis lillebror Samuel och Jenny (inte Jennys barn dock). När man går på fester där folk tar med barnen, då börjar man känna sig lite gammal.



Jag var tvungen att lämna festen för att gå till jobbet. Det här är utsikten från sjätte våningen på äldreboendet klockan ett på natten. Ganska nöjd med bilden.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se