Allt

Usch va dålig jag har blivit på att uppdatera. Skärpning. Igår var en underbar dag. Min och Georgs. Vi kollade på Pushing daisies, vi spelade Yoshis island, vi bakade brownies med hasselnötter i, vi åt upp alla brownies med hasselnötter i och fick ont i kistan. Vi hade bestämt att vi skulle spendera absolut hela dagen tillsammans eftersom nya terminen börjar nu och jag kommer tillbringa alldeles förmycket tid i Örebro i vår. Georg ville dock kolla på handboll, så vi bytte, han tränade med mig och jag kollade på boll med honom. Det var faktiskt ganska kul, att göra något man aldrig skulle göra annars alltså. Nu är jag i Örebro. Nya terminen har redan snurrat igång. Jag känner mig dock inte lika överväldigad som jag gjorde i höstas.

Min mage (2003 kanske?) Konstverk av Evelina.


2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka tjusiga klänningar du har de andra bilderna! och synd att jag glömde fylla i copyright på magen. får bli nästa gång

A. sa...

Tack!
Synd att du inte använde nål och bläck heller ;) det hade vart nåt att visa för barnbarnen..

Bloggtoppen.se