De gamla blir äldre

Ikväll har jag valt ut, redigerat och skickat efter lite digitala bilder för framkallning. Det är något jag har planerat ända sen i somras men inte tagit mig att göra förens nu. Det ska bli så himla fint att sätt upp några på väggarna och kanske några i album. Den här bilden är en favorit. Den är från tiden runt jul förra året och det är min morbror med min mormor på armen och längst fram Kurt, mormors sambo, den bästa gubben jag vet. Nu ett år senare är mormor och Kurt mindre pigga och orkar sig inte ut på julmiddag, så den här bilden känns extra speciell.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har en fin familj du :)
jag har fått en laptop av erik! en ny!

A. sa...

Det har du också! Vi kan skatta oss lyckliga som får vara omgivna av så fina människor :)

Åh va bra! Slippa den gamla burken..

Bloggtoppen.se