Avig

Jag råkade hamna på gina tricot idag. Där råkade jag köpa en klänning och en kofta för trevliga reapriser. Tyvärr så har jag lite udda mått (eller så är det alla affärer som har udda kläder) så klänningen är egentligen för liten. Det är en trettiofyra som sitter galant runt min midja, men bara precis går att stänga över brösten, och då kan jag inte ha BH, vilket ändå inte behövs för att överdelen är korsettaktig. Det trevliga priset, tjusigheten och passformen i övrigt gjorde att jag trots allt köpte den. Om jag står i den fördelaktiga posen, med håret över ena bröstet och handen över det andra, illustrerad i fotot nedanför så ser det ganska fint ut. Jag får posera så hela tiden när jag har den på mig eller så får jag helt enkelt lov att kyla mig den söta koftan som jag också köpte.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se