Lille brorsan

Den här fredagen har spenderats på kafé Lillebrors tredje kväll och det var den bästa de gjort hittills. Banden var grymma och stämningen var på topp. Jag blir så sur över att Lillebror måste betala hyra till kommunen för lokalen, då de där byråkraterna borde vara glada att de lyckas samla så många kids på ett nyktert evenemang en fredagskväll. Några bilder:


Våran kompis Magnus och tre gameboys spelade. Chip Quartet, det var grymt bra!


Trasig kallar sig de här grabbarna som rappar till elektro. De lyckades dra igång en hel väldig massa dans.


Tikkle Me, Eskilstuna tjejerna som ju faktiskt inte är helt okända spelade också. Till och med jag slutade med mitt fåniga sitt-dansande och släpade mig ut på golvet till några låtar. De hade tjusiga, matchande, blommiga klänningar!


Vi var finklädda. Jag och det sötaste som gått i ett par myggjagare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt bild på er grynet!

A. sa...

Tack sötnos!

Bloggtoppen.se