Spegel, spegel

Nu var det ett tag sen. Det har varit mycket på senaste med helgerna och allt. Nyårsafton i Uppsala blev en underbar kväll med vänner, god mat, singstar och champange (glömde dock ta med mig kameran dit). Och även nyårsdagen blev mysig med teve-spel och pizza hos Stephan. I mellandagarna hälsade jag på min mormor och hennes gubbe. Där är det mest elände, men det är fint att få träffa dem. I mellandagarna hann jag också träffa Evelina, som äntligen ska flytta från Malmö tillbaka till min del av landet, till ett mysigt litet hus utanför Uppsala. Idag har jag tagit tag i lite skolarbete som jag tidigare förträngt. Det har också blivit en del lata stunder, som sig bör, med film och böcker.

På bilden är en spegel som jag köpte för fyrtio riksdaler på Myrorna innan jul. Tjusig tycker jag.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se