A long time ago, we used to be friends

Allt jag gör nu, när jag inte är i skolan, är att sträckkolla på Veronica Mars. Jag började kolla för ett år sen, men när jag kom till säsong två störde jag mig på en sak: Spoiler varning! Veronica gör slut med Logan, som jag har en crush på fast jag inte ens tycker att han är särskilt stilig, och blir tillsammans med tråkiga killen igen. Nu har jag börjat kolla igen och har kommit till mitten av säsong tre och kan inte sluta. Jag somnade idag typ halv åtta och tänkte att jag skulle sova hela natten. Vaknade tyvärr redan efter en timme och trots ihärdiga försök kunde jag inte somna om. Så jag tog på mig min plysch-uniform och docs och cyklade till ICA för att köpa frukt och lösgodis att snacksa på till några till avsnitt! Jag blir inte nådigt beroende av tv-serier jag..

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se